Analist servicii client – 2 posturi

Compania TeraPlast, cea mai mare entitate a Grupului TeraPlast, este in prezent cel mai mare procesator de PVC din România și unul dintre cei mai importanți producători români de materiale pentru construcții, instalații și amenajări. Forța Grupului nostru stă în complementaritatea business-urilor din portofoliu, în echipa puternică de experți și în capacitatea de a anticipa și fructifica oportunitățile din piață.

Descrierea postului:

· Gestionarea relației cu clienții companiei

· Primirea și procesarea comenzii de la clienți

· Monitorizarea comenzii, a stocurilor, a procesului de producție și a livrării către client, precum şi a documentaţiei necesare procesului de livrare şi a plăţilor

· Asigurarea documentației complete (documente de livrare, contracte, facturi)

· Colaborarea cu alte departamente

Profilul candidatului:

· Studii superioare finalizate

· Limba engleză nivel mediu

· Utilizare MS Office – nivel mediu/avansat

· Foarte bune abilități de comunicare și relaționare

· Capacitatea de analiză, sinteză și prelucrare a datelor

· Experiența pe un post similar constituie avantaj, dar ne poți convinge cu motivația și potențialul tău

Beneficii:

· Pachet salarial atractiv

· Tichete de masă și tichete cadou

· Transport asigurat sau decont combustibil

· Asigurare de sănătate și asigurare de accidente

· Dezvoltare profesională, participare la programe de formare și E-Learning

· Stabilitate într-o companie românească