Coordonator departament Reclamații

Căutăm Coordonator Departament Reclamații pentru echipa de gestionare a reclamațiilor din compania Teraplast.
​Pentru a-ți desfășura cu success activitatea, iți vor fi necesare:

  • Abilitatea de a ințelege procese și pasiunea pentru lucrurile bine făcute si pentru imbunătățirea proceselor
  • Bune abilități de comunicare și mediere
  • Orientare spre client
  • Studii superioare finalizate
  • Experiența in domenii de producție, logistică, sau orice domeniu tehnic te-ar putea ajuta
  • Experiența de coordonare echipă
  • Bune aptitudini de utilizare Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint
  • Abilități de monitorizare, evaluare și raportare
  • Operare in sistem informatic integrat SAP- constituie avantaj

În această calitate, vei răspunde de:

Coordonarea echipei și departamentului Reclamații

  • Coordonarea și imbunătățirea procesului de monitorizare și soluționare a reclamațiilor
  • Coordonarea de măsuri și proiecte de imbunătățire rezultate in urma analizei și evaluării reclamațiilor
  • Gestionarea reclamațiilor de la clienți in concordanță cu procesele și procedurile stabilite.
  • Implicarea in activitatea de gestionare a reclamațiilor la nivel de companie , înregistrare reclamații, documentare,urmărire,soluționare ,transmitere masuri colective
  • Implicarea in consilierea și rezolvarea reclamațiilor in colaborare cu alte departamente ale companiei
  • Întocmirea de rapoarte către management referitor la situația reclamațiilor
  • Asigurarea desfășurării activității de control intern al societății
  • Transmiterea departamentelor implicate a măsurilor corective
  • Propunerea de modificări a procedurilor in urma reclamațiilor și transmiterea șefilor de departamente în vederea revizuirii lor
  • Acțiuni suport pentru departamente.
  • Planificarea și derularea zilnică de inventarieri prin sondaj a unor produse
  • Verificarea la cerere a stocurilor la unele produse în baza unor solicitări venite de la departamente:comercial,logistic,financiar ,atât fluxul fizic și stocul cât și fluxul de înregistrat SAP,propune corecții în baza documentelor justificative,după caz
  • Verificarea prin sondaj a corectitudinii înregistrării intrărilor de marfă în stoc(fie de la furnizori/ fie retururi comerciale)semnalând eventualele erori și urmărește corectarea acestora

Descrierea companiei

Compania Teraplast, cea mai mare entitate a Grupului Teraplast, este in prezent cel mai mare procesator de PVC din România și unul dintre cei mai importanți producători romani de materiale pentru construcții, instalații și amenajări. Portofoliul de produse al firmei este structurat pe trei linii de business: Instalații & Amenajări, Profile tâmplărie și Granule.
În ultimii ani compania a investit peste 36 de milioane de euro în dezvoltarea și modernizarea capacităților de producție. În prezent compania activează în Parcul Industrial Teraplast, cu o suprafață de peste 20 de hectare, situat in extravilanul municipiului Bistrita.

Din anul 2008, compania este listată la Bursa de Valori București, sub simbol TRP.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *