Consiliul de Administratie al companiei Teraplast, reunit in data de 27 octombrie 2016, l-a ales pe domnul Dorel Goia in functia de Presedinte. Noua structura a Consiliului de Administratie a fost decisa in cadrul Adunarii Generale a Actionarilor din data de 6 octombrie 2016 si include urmatoarele persoane: dna. Magda-Eugenia Palfi-Ţîrău, dl. Dorel Goia, dl. Petru – Raul Ciurtin,  dl. Razvan Stefan Lefter si dl. Teofil-Ovidiu Muresan.

Consiliul de Administratie a luat de asemenea act de demisia domnului Teofil-Ovidiu Muresan din functia de Administrator al Societatii, incepand cu data de 27 octombrie 2016, pentru a se dedica unor proiecte personale de business.

Teofil-Ovidiu Muresan, Administrator Teraplast: „Extinderea Electrogrup pe alte piete externe si proiectele de consolidare ale Direct One imi solicita prezenta mai activa in aceste companii. Dupa doi ani in Consiliul de Administratie al Teraplast sunt convins ca aici exista o echipa de profesionisti care va obtine in continuare rezultate performante pe toate segmentele de business. Am incredere in viitorul acestui brand romanesc”.

In contextul demisiei domnului Muresan, Consiliul de Administratie al Teraplast a hotarat numirea domnului Mircea Hotoleanu in functia de Administrator provizoriu, incepand cu data de 27 octombrie 2016 si pana la intrunirea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Domnul Mircea Hotoleanu este de profesie inginer si in ultimii 7 ani a detinut functia de Director al Centrului de Inginerie al Emerson Cluj. Domnul Hotoleanu are o experienta de peste 20 ani in domeniul industrial, iar in perioada 2001-2009 a detinut functii de conducere in mai multe companii industriale din Finlanda.

In cadrul sedintei din 27 octombrie 2016, Consiliul de Administratie a decis de asemenea relocarea depozitului Teraplast din Stefanestii de Jos, judetul Ilfov, in Otopeni, judetul Ilfov.

In vederea asigurarii unei informari complete si corecte a actionarilor si potentialilor investitori, redam continutul integral al Deciziilor emise de Consiliul de Administratie, din data de 27 octombrie 2016:

Detalii aici…